lollovissas.blogg.se

Följ med i min vardag

Varm sommardag

Publicerad 2015-07-02 23:49:02 i Allmänt,

Den här dagen har varit otroligt bra. Att få börjar med att få äta en god frukost ute i solstolen var skönt bara det, men att sen sticka iväg att bada lite med Frida och spela volleyboll med Emil och co blev väldigt roligt även fast jag kan säga att jag inte direkt kunde bidra med så mycket i spelet.
Att få avsluta dagen med lite glassätande och spela lite kubb med Hedda, Hannah, Frida och myggen blev toppen! Jag kan säga att det var värt alla myggbett.

Älskar dagar som denna! Hoppas vädret imorgon är lika fint. 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt Pretty little liars innan jag ska sova, så god natt! 


Ja som ni ser är jag ju lite kort bredvid de här två tjejerna (fast kort är jag ju alltid, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa Simonsson

Med risk att låta som en 40-årig kontorskvinna istället för n 17-årig tjej som bor i Östersund välkomnar jag er till min blogg. Här kommer ni få följa med i mitt liv och se hur min vardag kan se ut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela